Pass

Inatt satt jag och Mickis och planerade våran packlista och vad vi behöver införskaffa oss inför resan! Det resulterade i sovmorgon och en stressig morgon när vi vaknade 20 minuter innan Mickis började jobba, helt otroligt att hon hann dit!

Nu har jag just varit och fixat ett nytt pass, vilket verkligen behövdes!!! Nu slipper jag skämmas. Det ska bli så kul att få åka iväg! Nu händer det äntligen något i mitt trista liv, plus att jag jobbade mitt första pass i går. Vilket gick väldigt bra men höll dock på att larma in en kille som hade ett eget litet party medans han städade taken. OM det inte varit för den höga musiken hade jag nog glömt bort honom. Men nu vet jag hur man gör och är väldigt nervös för mitt första pass ensam! Men det passet komme inte försen efter resan. Kändes skönt att säga: Jag kan inte jobba på en vecka för jag ska till Gran Canaria!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, vad kul =D



När åker ni? Den 17:onde?

2008-09-06 @ 01:30:43
URL: http://ullanpullan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Japp och jag hoppas de har internett ;)

2008-09-06 @ 18:35:17
URL: http://jennyvive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0