Shopping :)

Idag blev det staden med Heli, var rikgtigt trött eftersom jag knappt han somna igår kväll. Men lycklig är jag när jag äntligen hittade mina jeans och skor! Dock varken de jeans eller skor jag från början ville ha men det får fan duga efter att ha letat hur länge som helst! Men inte visste jag att det var både jobbigt och svårt att inprigmera och vårda skorna. De är ju vita så allt syns verkligen på dom! Men jag får väl försöka med alla krämer och sprayer jag köpte til dom. Jag har haft många vita skor men inte försen nu har jag tänkt på hur man kan hålla dom vitare längre. Hade varit lättare att bara köpa nya när de blir för smuttsiga men nej nu ska jag försöka vårda dom som mina små bäbisar!!!

Idag fick jag även de första delarna av SATC boxen! Så gissa vem som kommer sitta bänkad framför teven?!?!? Allt hade varit bra om jag bara inte bestämmt mig för att bli nyttig just den här veckan....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill också ha satc :(

2008-09-03 @ 15:05:31
URL: http://ullanpullan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det kan vi ordna ;)

2008-09-03 @ 15:13:26
URL: http://jennyvive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0