Slapp helg

Filmkväll i fredas, riktigt trevligt men vi var för trötta för den andra filmen, typiskt! Vi sov även bort lördagen så vi inte han med staden! Vi har nog slagit höjden av lathet när vi satt i sofan med chippsen i knät och bläddrade i Tax-free katalogen och bestämde oss för att vi inte pallade beställa. ILLA!

Men idag pallrade vi oss i alla fall iväg till sickla där jag äntligen hittade en bikini, dock är jag missnöjd. Men som sagt jag blir ju aldrig nöjd. Alltid för höra förväntningar! Det är något jag måste bli bättre på. I morogn är planerna PACKA och hämta mitt pass! Ett nytt pass där jag ser ut som en grottmänniska, men hellre det är mitt förra där jag såg ut som en ailien! Och jag skojjar inte! Och det får mig att minnas när jag fixade ett legg inför minm 18-års dag! Jag kom till skolan ohc visade Daniela mitt nya legg ohc hon brister ut:
- Här ser du ut som en fjårtis, det var på din fjårtis tid va?
-öh.. Nej det var i sommras....
Både hon och jag kände oss dumma. Hon för att ha sagt för mycket och jag för att jag inte längre var stolt över bilden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0