Stressad

Äntligen hemma från nacka där jag hämtade mitt nya pass.
Jag är uppe i det där resa-iväg-stressen, jag vet inte vad jag ska ha med mig eller vad jag behöver eller vart allt är! Plus att jag just märkt vilken dålig hemma fru jag kommer bli!! Jag har glömt tvätten hela dagen (vilka kläder ska jag ha med mig alla ligger ju i tvätten?!), och jag försökte just stryka men la strykjärnet på tummen AJ!!! När jag kom tillbaks till strykjärnet från kranen höll mina byxor på att brinna upp av värmen från strykjärnet som låg på dom. Fan jag gillade dom byxorna.

Nu är jag vimsig, stressad och har ont i min tumme! Jag är i behov av HJÄLP!! Kom hem mamma!! Mickis slutar om en och en halv timme då ska jag ringa henne och checka våran packlista! Nu är det bara två dagar kvar innan vi åker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0