På onsdag åker vi!

När jag satt på bussen hem idag fick jag syn på en Mark-kille som mätte och höll på. Han hade såklart med sig sin orangea väska som vi funderat över så mycket i sommar om vad den innehöll. Nu när jag fick jobba med en mark kille fick jag äntligen svar på den frågan!! Det är där de förvarar sina snurrande grejer för 300 tusen som de mäter allt med. Om man hade varit smart hade jag väl kunnat gissa på det, men jag tänkte inte så långt och har bara gått och funderat! Alla deras mätinstrumen ligger däri. Coolt!

Snart bär det av till Gran Canaria!!!!
Jag kan knappt fatta det, resfeber? NEJ! Men det kommer väl när vi kliver på planet samtidigt som paniken! Men den får jag ignorera! För jag lär väl vara upptagen av allt vi köpt i taxfreen!
Nä i övermorgon åker vi! och i morgon ska familjen på en trevlig föreställning med Uggla, Ulvesson ohc Rehnborg! ska bli kul! Och väldigt gott med middag och stället lär ha världens bord med efterrätter så där lär man hitta mig i morgon eftermiddag!

Bye bye! för snart drar jag till Gran Canaria :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va underbart!!

2008-09-16 @ 05:51:37
URL: http://lollovic.blogg.se/
Postat av: Anonym

NU ÄR DU I SPAIN. HOPPAS DU HAR DET GRYMT!

2008-09-18 @ 05:06:35
URL: http://ullanpullan.blogg.se/
Postat av: Lova

Förväntar mig ett låååååångt detaljerat inlägg när du kommer tillbaka!

2008-09-21 @ 18:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0