Det är inte så lätt alla gånger

Nu är det påsk igen vilket betyder massor av påskmidagar och godis vilket betyder att jag är väldigt mätt!!!
Sara säger:
- Jag är så mätt att jag spricker!!
Jag svarar:
- Jag är så mätt att min klänning spricker!!!

Idag var jag fylle taxi och skulle skjuttsa hem våra gäster när jag kommer hem berättar jag glatt att jag höll på att köra på en tvättbjörn :)
- Mamma jag höll på att köra på en tvättbjörn på vägen hem!
- HAHAHHAHA det tror jag inte, det var nog en grävling.
- Jaha det kasnke det var.
- Tvättbjörnar finns ju bara i amerika!
HAHAHAHHA UPPS! Men det är inte alltid så lätt att hålla reda på alla djuren, jag har fortfarande aldrig sett en mulvad tex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0