Bara 5 dar till helg nu

Efter en lyckad utgång längtar man bara till nästa!
Igår var det middag hos Mikis mamma med singstar och vin sedan bar det av till stan för en utgång! Efter att stället stängt blev det efterfest och vi kom inte hem försen 9 på morgonen vilket kändes när man vaknade i "morse". Vid tre beslöt vi oss för att gå upp och man känner sig lite sliten kan jag ärligt säga. Därför blev det ett bubbelbad i ett mörkt badrum och musik! Nu känner jag mig som en ny människa... Så nu blir det att se slutet av Rocky filmen jag inte han se klart förra veckan... seg.. EH JA! MEn tro det eller ej men jag lyckade jobba tre dagar i rad förra veckan och det tycker jag var bra jobbat av mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0