Biltvätt

Det var äntligen dags för en rejäl tvätt av min väns bil och det bar av till biltvätten. Vi kommer väl alla ihåg hur roligt det var att öppna dörren precis när man kommit in i biltvätten och vattnet/shampoo:t började spruta, men jag hade nog en helt annan anledning. Nu förstod jag varför alla stackars barn öppnar dörren när bilshampoo:t smetas in, JO för man får klaostrofobi!!!!! När shampoo:t tvålar in bilen försvinner nämnligen utsikten och det enda man ser är insidan av bilen=PANIK!!! Där sitter nu 19-åriga jenny och vill i panik öppna bildörren, men någon är smart och låser dörrarna vilket nog var räddningen. Men jag kommer nog aldrig mer åka för att tvätta bilen!


Kommentarer
Postat av: Sandra Tjulin (svarar)

haha , jaha (:

2009-02-14 @ 00:30:42
URL: http://sandratjulins.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas du är med på träningen på tisdag! :)

2009-02-14 @ 10:56:02
URL: http://lollovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0