Innebandy igen!

Ännu en utekväll
men den här gången blev den spontan det betyder inga förväntningar vilket är skönt! Tur att jag redan var fixad eftersom det var avskedsmiddag för Dan som åker till Australien i morgon, gud vad kul! Kom på att det finns så mycket roligt att göra nu när man inte har några måsten jag kan ju göra precis vad jag vill! Kanske inte precis för jag ville ju gå polishögskolan men kommer ej in, men synd det finns nog något annat för mig och massa roliga saker jag inte kunnat göra om jag skulle börja där.

Nu har innebandyn äntligen dragit igång igen! Det var typ hur länge sen som helst som jag fick spela en match, komma dit lite för sent för att man ville snoza lite till, sitta där och snacka och skvallra om allt som hände kvällen innan och som ska hända! Och sedan när man taggar för matchen gud vad jag saknar allt och sedan få gå ut på planen och bara köra!! Känslan när man gjort något bra! Förra veckan hade vi våran första träning och jag kan säga att det var riktigt jobbigt! MEn jag orkade inte klaga för det var så kul att det äntligen blev något! Och på tisdag är det dags för nästa träning, hoppades dock på en annan träningstid men som altid får man väl ställa upp för laget, hellre tisdagar än fredagkvällar!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill också spela fan!

2009-01-26 @ 04:36:13
URL: http://ullanpullan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag håller kvar laget tills du kommer hem :D

2009-01-26 @ 16:05:18
URL: http://jennyvive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0