NOLLNIO

EH DJA NYTT ÅR! Ja det var ett tag sen men världens knasigaste nyår ever!
2008 var ett år där jag hittade tillbaks till min gulliplutt Mickis! Även ett år då Studenten togs och vi åkte till GC, den roligaste resan ever! Mycket roligt hände men även en del tråkiga saker! Alla år kan ju inte vara perfekta. Det var även det året Ullis åkte till USA för sitt big adventure!! Men fan vad jag saknar dig vännen! Men du kommer ju snart hem igen och då är jag redo vid arlanda! Så 2009 kommer nog bli ett bra år Ullis du kommer äntligen hem och Mickis ja vi har många äventyr framför oss och vi vet nog inte riktigt själva vad som kommer hända...! Men vad gör det så länge vi har kul och lever livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0