PartyParty

Okej utgång för hela slanten, och då menar jag verkligen för hela slanten så nu är man pank igen.
Men kvällen blev lyckad och för sista gången en utgång på riddarkällaren, men fy vad vi fick anstränga oss för att slippa den där äckliga finniga sevttiga killen som var överallt tur att vi är vana, och därefter en efterfest i bromma. Men klockan 8 på morgonen var det dags att komma hem och äta lite frukost innan vi äntlgen fick sova. Kändes som om man förstörde hela söndagen men vad gör det och jag som trodde att det skulle vara omöjligt att somna på söndag kväll... HA där hadde jag otroligt fel jag somnade på en gång och har sovit tills nu, och undrar vad som står på schemat idag? hmm vi märker vart bilen tar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0