Sierra Leone

Alla som har spelat i Värmdö IF känner säkert igen dessa otroligt fula matchtröjor. VI alla blev väldigt glada och överraskade då vi slapp använda dessa tröjor men ännu mer överasskad blev jag när jag fick se denna bild och läste att VIF har skänkt våra gamla matchtröjot till Sierra Leones fotbollslandslag! Ja vi kan ju bara hoppas att få se dessa glada människor springa runt i nästa VM med våra gamla matchtröjor!

Jag kan se min gamla tröja nr 15 på killen längst bort i höger hörn. Det här skapar minnen!

Kommentarer
Postat av: Valentin

Är det sant eller något du hittat på?? :P



puss pårej :)

2009-03-18 @ 14:40:36
Postat av: Jenny

haha NEJ asså det är helt sant! förstod det inte själv först, haha kolla sportnik :D

Puss :)

2009-03-19 @ 14:07:11
Postat av: Valentin

Haha! Helt underbart ju, undra just vilken snygging som har 11an ? ;)

2009-03-19 @ 15:19:32
Postat av: Jenny

HAHAHA! Ja synd att vi bara ser dom bakifrån ;)

2009-03-22 @ 12:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0