Back on track!

Mer ork och förhoppningsvis mer att skriva!
Här har det hänt mycket sen sist. SÖS säger jag bara, men tur nog så gick allt bra och nu mår jag bättre men fattar inte varför det aldrig går över... Det betyder alltså att det ska bli en nykter helg till??? Jag ska på Skiva på fredag och jag är feting taggad och på lördag blir det någon fest i Haninge?? haha tur att jag måste vara nykter för jag vill ha bilen dit, jag menar haninge vad e det för jävla ställe??? Spännande spännande!

Har även hunnit med en Tattoo, och nej det gjorde inte så ont som vissa vill påstå och nej det är ingen blaffa som vissa också vill påstå det är en söt liten stjärna. Yeh i know i´m a star ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0