No valborg

Nej nu ska jag berätta vad som jag råkat ut för såhär inför Valborg.
Inför innebandy matchen var jag taggad till tusen och det kröp i hela mig men det visades SATC på TV så jag var såklart tvungen att titta klart på det innan jag drog till matchen, dick fick jag alltför bråttom så jag stänger av teven och springer mitt i min vändning och springer rätt in i toalettdörren som stod öppen och fick en hjärnskakning. Matchen gick an fast allt var väldigt oskarpt och huvet värkte nu några dagar senare känns det fortfarande fördjävligt och blir trött och mår dåligt! Så ingen valborg för mig alltså. Inte ska vi deppa för det, för istället åkte vi och bowlade på själva valborg (nej vi var faktiskt inte ensamma). Men Valborg är ändå så överskattat så det var ju kul att göra något oväntat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0